neděle 11. ledna 2015

▓ 3) Moje aplikace - Monument Valley ▓

Monument Valley ... hra, kterou jsem už vyhlížel delší dobu ale stále jsem se k ní nějak nemohl dostat.
 Když jsem viděl pár videí na youtube, neváhal jsem ani chvilku a hru stáhl (za 98 Kč) na svůj tablet. Zmiňuji tablet záměrně, moje přítelkyně si tuto hru také stáhla na svůj mobil (Galaxy S3 mini) ... znatelně menší display. Nebylo to prostě ono, přehled u takové logické hry je opravdu potřeba a ten Vám tablet zajistí rozhodně více. Nemyslím tím, že by na mobilu hra byla nehratelná ale čím větší obrazovka tím lepší. 


Co ale musím opravdu vyzdvihnout je hra sama a zvuk ve hře, při zatažení páčky, otočením kolečka nebo posunutím schodů se vám z vašich zařízeních budou linout líbezné zvuky, které skvěle zapadají do atmosféry. 
Kromě zvuků, které jsou na této hře fenomenální ... je tu i grafika, které je originální a hraje krásnými barvami. Hrát tuhle hru je prostě radost a tak mě docela zklamalo, že herní doba je něco málo přes hodinku. Hra má 10 úrovní, které se dají sfouknout během televizních novin. Rozhodně si přeji pokračování této skvělé hry a všem ji mohu doporučit.

Této hře dávám 4 z 5

+ skvělá grafika                                                                                      
+ zapadající hudba                                                                                 
+ průměrná obtížnost
+ hratelnost

- krátká herní doba
- horší přehled na menším displeji



Žádné komentáře:

Okomentovat